قوانین استفاده از سرور مجازی

قوانین کلی استفاده از سرویس مجازی

هاستینه متعهد می گردد كه در قبال دریافت مبلغ تعیین شده، خدمات سرویس مجازی را با شرایط ذكر شده در مشخصات مجموعه ها و همچنین انتخاب كاربر، با توجه به فرمی كه كاربر ارسال می كند، به وی ارائه نماید

بند اول ( تعهدات مشتریان )

· ماده 1

با توجه به تبعيت شرکت هاستینه از قوانين جمهوري اسلامي ايران و ارائه سرویس از ديتاسنترهاي آلمان ، انگلیس و ... تمامي کاربران موظف میباشند با قبول قوانين سرويس دهي در جمهوري اسلامي ايران به همراه رعايت قوانين بين المللي اقدام به خريد و استفاده از سرویسهای ارائه شده نمايند.

· ماده 2

سرویس مانیتورینگ بر روی تمام سرویسها نصب میباشد. اگر سیستم مانیتورینگ ما نتواند سرویس شما را تا یک ساعت چک کند (ارتباط برقرار نباشد) سرویس مورد نظر خاموش میشود. اگر برای بار دوم این کار تکرار شود ضمن خاموش شدن سرویس جریمه ایی به مبلغ 5 هزارتومان از کاربر برای روشن کردن سرویس اخذ میشود.

· ماده 3

نصب مجدد سیستم عامل برای تمامی سرورهای مجازی (جدای از نرم افزارهای موجود) یک بار رایگان میباشد. (در صورت نیاز به نصب مجدد سیستم عامل بیشتر از یک بار، مبلغ 10000 تومان به عنوان هزینه نصب دریافت خواهد شد)

· ماده 4

درصورت ارسال اسپم ، استفاده از اسکریپتهای نال شده، دانلود فایلهای تورنت و سایر مواردی که ناقض قوانین کپی رایت هستند، اگر اخطاری از طرف دیتاسنتر دریافت شود سرور مجازی به مدت 24 ساعت خاموش شده و پس از 24 ساعت با اخذ مبلغ 25 هزارتومان جریمه از مشتری سرور مجازی دوباره فعال خواهد شد.
در صورت تکرار برای بار دوم، ضمن اخذ جریمه و قطعی 48 ساعته، آی پی تعویض خواهد شد. و در صورتی که برای سوم تکرار شود ضمن اخذ جریمه، از ادامه ارائه خدمات به کاربر معذور خواهیم شد.

بند دوم ( منابع سرور )

· ماده 1

متقاضي متعهد است فراتر از حد و میزان فضای تخصیص داده شده از وب سایت خود استفاده ننماید و در صورت مشاهده بدون اخطار قبلی قطع خواهد شد .

مانند :

استفاده از سرویسها یا تجهیزات برای ایجاد یا ارسال ویروسها، کرمها یا تروجان های اینترنتی ممنوع است. در ضمن هر گونه تلاش برای ایجاد حملات هکری ممنوع است

استفاده بيش از حد و يا سوء استفاده از منابع سرور نظیر CPU ، RAM ،Space ، Bandwidth

لذا توصيه مي شود به هيچوجه برنامه ها و نرم افزارها را بر روي سرور تست نکنيد. سرور محل توسعه و تست نرم افزار نيست بلکه محيط نصب محصولات آزمايش شده و بدون نقص است

بند سوم ( تعهدات هاستینه )

· ماده 1

آماده سازی و تحویل سرور مجازی در شرایط عادی بین 10 دقیقه تا 24 ساعت طول خواهد کشید که این زمان با توجه به شرایط سفارش ممکن است متغیر باشد. ( در صورت نیاز به زمان بیشتر ، این مورد به اطلاع کاربر خواهد رسید )

بند چهارم ( رفع مسولیت شرکت )

· ماده 1

هاستینه ، هیچ مسئولیتی در قبال اطلاعات موجود روی سرورهای مجازی نمی پذیرد و تهیه نسخه پشتبان و نگهداری از اطلاعات موجود در سرور ، به عهده خود مشتری میباشد و هاستینه ضرر و زيان ناشي از بين رفتن اطلاعات کاربر را بر عهده نمي گيرد .

· ماده 2

هیچگونه مدیریت و آموزشی شامل سرورهای مجازی ارائه شده نمیشود.

· ماده 3

در صورتیکه مشکلاتی برای هاستینه پش آید و این مشکلات از عهده مسئولین این شرکت خارج باشد و موجب قطعی ارتباط و یا از کار افتادن خدماتی که شرکت به مشتری ارائه میدهد ، گردد ، این مورد از عهده مسئولین شرکت خارج میباشد. از میان اتفاقات مزبور می توان به مواردی مانند آسیب دیدگی ماهواره های مخابراتی، پدیده های مخرب جوی، اشكالات خطوط مخابراتی، تاخیر در پاسخگویی شركتهای خارجی فراهم كننده خدمات درخواستی به هر میزان زمانی، ممنوعیت به كارگیری اینترنت در خارج یا داخل كشور، جنگ، تغییر در قوانین داخلی یا خارجی، اجبار شركتهای بین المللی جهت دریافت مبالغ اضافی جهت پایدار ماندن خدمات مربوط به میزبانی وب ، تحریم های بین المللی ، تغییرات در قوانین و بوجود آمدن مشکلات ارزی، اقتصادی، واردات و صادرات، تغییرات نرخ ارز و مشکلاتی از این قبیل که خارج از هاستینه باشد را اشاره نمود .

هاستینه در هر زمانی میتواند محتوای شرایط استفاده از خدمات را بدون اطلاع قبلی تغییر دهد بنابراین هر از چند وقت یکبار این قسمت را مطالعه فرمایید.

 

آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

 پرینت این مقاله

در همین زمینه

قوانین خاص میزبانی

- نمایندگان شرکت (ریسلر ها ) به هیچ عنوان اجازه ارائه هاست رایگان ندارند در صورت اثبات این موضوع...

بازگشت پول

* کلیه سرویس های هاستینه  به استثنای سرویس های اعلام شده در زیر دارای 7 روز ضمانت برگشت...

شرایط و قوانین مالی

شرایط و قوانین مالی وخریدقيمتي که در زمان قطعي شدن سفارش مشتري در سايت منظور گرديده است معتبر مي...

مسئولیت خریدار

- خریدار موظف است که کلیه قوانین شرکت و جمهوری اسلامی ایران را رعایت نماید. درصورت عدم رعایت،...

حداکثر زمان تحویل

*حداکثر زمان تحویل برای سرویسهای شرکت که با عنایت به شرایط عمومی کشور وبا فرض بدترین حالات ممکن...

Powered by WHMCompleteSolution